24 maj 2014

ASYMETRYCZNA SUKIENKA W MOTYWIE PANTERKI.

Cześć! ;)
Dzisiaj mam dla Was post na cieplutkie dni w sam raz na takie jakie aktualnie mamy <3 !
Asymetryczna sukienka z motywem panterki z wykorzystaniem pięciu kolorów - czerni, bieli, beżu, moreli i zieleni ;-)
Jestem zwolenniczką butów na płaskim obcasie- balerinki, sandały i t.d. To dla mnie raj <3 Najbardziej z bucikach cenię sobie wygodę!! :-)
Pokaże Wam dwie stylizacje z daną sukienką- w wersji wygodnej i w wersji z nutką elegancji. Elegancje tworzą czarne szpileczki DIY. Coś czuję, że i tak zaopatrzę się w buciki z złotym czubkiem koniecznie beżowe i czarne
<3
Sukienkę dorwałam w SH ;) jest idealna dla Mnie! ;-) na metce widnieje firma '' FF '' skąd mam już parę ciuszków i są bardzo dobre jakościowo. Jedynie co mnie śmieszy to fakt, że spotkamy się z tą firmą w TESCO! :-) Wpierw myślałam, że taka linia znajdująca się w hipermarkecie będzie kiczem, że po pierwszym praniu rozszerzy się na XXL. A tu wielkie zdziwienie ;) POLECAM zajrzeć fajne i tanie perełki można tam kupić ;-)

A w następnym moja długo szukana perełka!<3


 A teraz wersja ze szpilkami ;-)
 




 
 



13 komentarzy:

  1. sukienka fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie miazga <3
    bransoletka piekna :) postarał się ukochany :)
    ogólnie fajnie piszesz :)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukieneczka.... tylko zdjęcia mogłyby być lepszej jakości niestety :)

    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz taka figure ze powinnas smigac w sukienkachczesciej;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna !!!


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja!
    zapraszam - http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie odważyłabym się ubrać sukienki :D
    Szpileczki jest cudne!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful...really I like it..God Bless 4U.

    OdpowiedzUsuń
  9. gaun yang indah dan cantik, sangat menawan jika bawahnya lebih tinggi lagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukieneczka ;) Ale inni komentatorzy mają rację zdjęcia mogłyby być lepszej jakości :*
    http://wmy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka !! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)