20 maj 2014

TIDESTORE WISHLIST

Cześć ! ;) 
Dzisiaj mam dla Was zestaw mojego ' MUST HAVE ' z sklepu 

Oferują nam w swoim asortymencie wiele perełek, ubierzemy się u nich od głowy po stopy :D 
Przeglądając cały asortyment nie mogłam wyjść z podziwu.. 
wszystko trafia w mój gust <3 na pewno będę zaglądać do nich częściej :)
a teraz zostawiam Was z propozycjami :)


TOREBKI- BAGS

bigimgbigimg





bigimg
bigimg 

1.    2.  3  4

KOSZULKI- T-SHIRT
bigimg
bigimg  
bigimg  
bigimg 
 
















 

1.  2.  3  4.


 
KOSZULE- SHIRTS


bigimg
bigimg 

 
bigimgbigimg 

















1.  2. 3 4.

Spódniczki- SKIRTS
bigimg
 
bigimg 
 
bigimg
bigimg
 1. 2. 3. 4. 
 Spodenki- SHORTS.

1.  2. 3.

 
bigimg









bigimg







bigimg









 









Sukienki koronkowe- LACE DRESSES

1.  2. 3.  4.

bigimg
bigimg





 












bigimg
bigimg


















BUTY- SHOES


bigimg
bigimg











 





















bigimg







1. 2. 3. 4.




bigimg




















W swoim asortymencie mają jeszcze o wiele więcej takich perełek ;) 
Zachęcam do zajrzenia na ich stronę ;) na pewno znajdziecie coś dla Siebie! Zapraszam! ;)
 


 

13 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy!
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsze koszule <3
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza torebka- cudo!
    Naturalnie obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :)
    Szczegóły u mnie na blogu:
    http://happy-agata.blogspot.com/
    Liczę na szybki post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne perełki wybrałaś ! torebka z koronką <3

    outfitbybenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem chce wam pomóz wyborze platformy
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/gdzie-zaozyc-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. torebki i buty genialne!! zapraszam do siebie :) zupełnie inna tematyka, ale mam nadzieje, że się spodoba :)
    http://martawieclaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym sklepie, ale ma świetny asortyment ;)

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj ;)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. koszule i sukienki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudeńka *.*

    http://xccdv.blogspot.com/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)