12 cze 2014

LACE SHORTS + HANDBAG FROM DRESSLILY


Cześć ;-) 

Dzisiaj przygotowałam dla Was dzisiejszą moją stylizacje nic wykombinowanego - zwykły, prosty zwyklak.. A w prostośćie tkwi piękno!! ;-) 
Spodenki długo poszukiwane, aż w końcu znalezione w H&M za 60 zł na dziale dziecięcym, zarówno i na dziale damskim znajdziemy te same spodenki w cenie 90zł ;-) a dobrze się składa, że jestem niska i chudziutka to nawet w dziale dziecięcym coś dla Siebie wyłapię.   :D 

Torebka pochodzi ze sklepu dresslily 
jest super!! mała, ale za to pakowna ;-) 

Spodenki - H&M.
Koszula- butik w miescie.
Torebka - TUTAJ.
Gumka do włosów - TUTAJ.








Patrząc torebkę na stronie internetowej, byłam przekonan, ze zipki są tylko dla ozdoby a się myliłam! 
Otwierania torebki, jest proste szybkie mimo, iż trzeba wpierw otworzyć zipki, i później magnes ;-)
Torebek to mam teraz mnóstwo! ;-)







Gumka do włosów pochodzi z tego samego sklepu co torebka. 
Od dłuższego czasu poszukiwałam gumki, która będzie się " świecić  " :D 




















 



I parę moich nowości! :D





Koszulka " LADY BANDIT " - Sinsay
Torebka - TUTAJ.
Spodenki - TUTAJ.
Mgiełka - TUTAJ.

15 komentarzy:

  1. fajne szorty!
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne spodenki! Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli Ty również zaobserwujesz, oczywiście jeśli Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie świetne te spodenki z h&m ! cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, prosta stylizacja, takie lubię najbardziej. Torebka jest świetna!

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/ + moze wspolna obserwacja? daj zna u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo tak na dziale dzieciecym mozna duzon wylapac jak widac;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! piękne spodenki:*) świetny letni zestaw:*) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki są urocze :) obserwuję i zapraszam do mnie może też Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY BLOG ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i zdecydowanie wrócę na pewno ! :*
    Zapraszam do mnie :)
    może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne spodenki :)
    Swoją drogą - jak jakościowo te nowe nabytki?
    Pytam, bo zaproponowali mi współprace. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy są fajne jakościowo ;-) Polecam jak najbardziej ;-)

      Usuń
  10. widziałam te spodenki są świetne :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i napisz, że już a zrobię to samo :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też widziałam te spodenki są świetne :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i napisz, że już a zrobię to samo :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)