1 cze 2014

WHITE, BEIGE AND POWDER PINK + TIDESTORE BAG.

Hi ! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny zwyklaczek- prosty i efektowny ;-)
Spodnie które zakupiłam ponad rok temu pochodzą z Tally Weijl jasny jeans z przetarciami i z  dziurami, które są teraz MUST HAVE! <3 świetnie komponują się według mnie z jasnymi kolorami, co dzisiaj chcę Wam własnie pokazać ;-) 
Wykorzystałam trzy kolory- biel, beż i pudrowy róż, które stały się moimi ulubionymi kolorami ;-)

Totalną nowością jest torebka od http://www.tidestore.com która stała się absolutnie moją najpiękniejsza torebką <3 od razu po przejrzeniu ich całego asortymentu wpadła mi w oko, i byłam przekona, że będzie moją nową ulubienica i tak się tez stało :D
Jakościowo pierwsza klasa! ;-) Torebeczka ma tez pasek do dopięcia ;-) Osobiście wolę torebki do ręki, ale jeśli ktoś by chciał na powieszenie- można dopiąć i obejdzie się bez problemów ;-)
Torebka - KLIK. Narzutka- SH. Spodnie- Tally Weijl. Koszulka- EMKA BUTIK Buty- Atmosphere
















http://www.tidestore.com aktualnie ma promocje dla kibiców! ;-)
Zapraszam Wszystkich fanatyków piłki nożnej pod ten link -> http://www.tidestore.com/Wholesale-World-Cup-Zone-104017/

Strefa Pucharu Świata ! ;-) 



1. 2.

bigimg

bigimg 
3. 4.
 
bigimg
bigimg 
5. 6.
 
bigimg
bigimg 
7. 8.
bigimg
bigimg 
 
9.  10.
bigimg
bigimg

8 komentarzy:

  1. Ps. taką samą torebkę zamówiłam tylko czarną haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna torebka , szukam takiej bo jest własnie wielofunkcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i spodnie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz. :) Poklikałam w linki : )

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w koszulce *.*
    bardzo ladne buty, poklikalam w link od torebki ;*

    Mogłabym liczyć na kliki w najnoszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)