13 lip 2014

LACE | WHITE AND JEANS

 
Hi ;-) 
Dzisiaj z rana przygotowałam dla Was post z połączeniem klasycznych kolorów bielu i jeansu. 
Jestem miłośniczką prostych, ale efektownych stylizacji, nie przepadam za zbędną kombinacją w codziennym stroju. 

Mgiełkę, którą dzisiaj Wam pokaże pochodzi z sklepu internetowego  http://www.lovelywholesale.com
Koszula jest dobrej jakości, świetnie wykonana! a co najważniejsze- ma z tyłu na plechach większy fragment koronki, którą uwielbiam na ciuszkach :)
Spodenki również są ze sklepu internetowego, ale z http://www.sammydress.com
również mogę je pochwalić i polecić wszystkim! :-)
Obawiałam się jedynie rozmiarówki, bo ogólnie noszę rozmiar XXS/XS a niestety najmniejszy rozmiarek spodenek to S, ale bez zastanowienia kupiłam je! :D
Spodenki są standardowo- za duże w talii :D tak jak wszystkie inne moje spodenki, nigdy nie kupiłam sobie świetnie dopasowanych bo nigdzie nie ma- nawet w Tally Weijl o rozmiarach XXS/XS nie znalazłam takich :P


Spodenki/ SHORTS -  SAMMYDRESS
Koszula/BLOUSE-LOVELYWHOLESALE
Torebka/BAG-  LOVELYWHOLESALE
Buty/SHOES- LOVELYWHOLESALE 
Okulary/ SUNGLASSES-  LOVELYWHOLESALE


















11 komentarzy:

  1. Koszula jest świetna <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne spodenki! bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne te spodenki , akcent koronki dodaje im uroku

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) extra torebka ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz świetne spodenki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz :) Tez współpracuje z ta firma ;3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki i koszulka mega do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)