5 lip 2014

NA SPORTOWO Z NUTKĄ ELEGANCJI

   Wyzdrowiałam! :-D a to znaczy.. będę nadganiać z zaległymi pościakami ;D



Dzisiaj post na sportowo z nutką elegancji, której dodaje tutaj torebka z zipami oraz z koronką. 
Zastanawiałam się nad jej kupnem już dłuższy czas.. ponieważ była tylko biała, i przeszkadzało mi tylko to, że szybko się będzie brudzić.. :( Ale pomyślałam.. RAZ SIĘ ŻYJE! ;-)
Torebkę mam już od ponad miesiąca, i w tej chwili mogę wszystkim polecić z całego serducha! <3
Torebkę znajdziecie tutaj - LOVELYWHOLESALE. w którym są same perełki! DOSŁOWNIE! ;-)

Mam już od nich sześć rzeczy, i na prawdę rzeczy są super wykonane! ciuszki starannie szyte, ani jednej wystającej nitki!! :-) szczerze polecam! 

Okulary widoczne na zdjęciach również pochodząz tego samego sklepu co torebka ;-) Od paru miesięcy szukałam aviatorek, ale zawsze jak już znalazłam- kupiłam to albo nie dotarła do Mnie paczka, albo były za duże :(( a tutaj... kupiłam i jestem zadowolona! bez przymierzania, bez wydziwiania ' a jak będę w nich wyglądać ' :D

No i teraz pochwalę się łowami wyprzedażowymi :D
Spodenki, które dzisiaj Wam pokazuję możecie - a nie musicie znać z pierwszego bloga, dwa lata już je mam ;-)
Spodenki kupiłam w New Look'u za 20zł na wyprzedażach! Co prawda znalazłam je na dziale dziecięcym ale ja się we wszystko zmieszczę :DD Dziecięce nie znaczy złe :D

Koszulkę '' BEST WHITE T-SHIRT '' wyłapałam na aktualnej promocji w Sinsay za 9,99 zł ! :O 
Od razu jak zrzuciła mi się w oko, wiedziałam, że będzie moja! :D 
Mam słabość to koszulek z napisami! ;-)

Teraz przedstawię Wam " rzecz " którą kupiłam w hipermarkecie " REAL " za ... 8zł! :D 

są to TRAMPKI! bardziej Slippersy! ;-) 
są tak bardzo wygodne, że na drugi dzień jechałam do Real'a aby kupić jeszcze jedne.. Pojechałam po białe.. wróciłam do domu z granatowymi, z powodu braku mojego rozmiaru :(( Niby 8 zł, ale są mega! ;-)))




 Koszulka- SINSAY
Spodenki- NEW LOOK
Trampki- REAL.



 
















MIŁYCH WAKACJI! :*

8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! ;))

    Zapraszam do mnie, buziaki :*
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że wyzdrowiałaś ;))
    świetne zdjecia :3
    ciekawa stylizacja :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja wygodna i sama bym się ak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz chudzinko :P :**

    OdpowiedzUsuń
  5. ..ale Ty jesteś szczuplutka <3 Wyglądasz fantastycznie! Do tego spodenki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie i na luzie z nutka elegancji tez tak lubię .Nie taka chudzinka ja też jestem szczupła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)