27 lip 2014

SHORTS AND T-SHIRT ASYMMETRIC

Krótki asymetryczny top + spodenki? idealna alternatywa na upalne dni! ;-) Kolejny zwyklak na co dzień ;-)
Tego lata, coraz bardziej przekonuję sie do ciuchów, które wczesniej bym nie założyła. 

  • Trampki- zawsze uważałam, że pasują tylko do dresów i rurek a teraz? wskakuje w nie nawet do sukienek! ;-)
  • Krótkie topy a nawet koszulki z odsłoniętym pępkiem - nigdy bym nie założyła, mimo tego, iż nie mam się czego wstydzić. Wydawało mi się, że takiego typu koszulki to na tylko na imprezy się świetnie nadają, aż w końcu zmieniłam zdanie! ;-)
Jednak mogę potwierdzić stwierdzenie " KOBIETA ZMIENNĄ JEST "  :D











SPODENKI- FISHBONE.
KOSZULKA- SH.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)