3 sie 2014

LEOPARD ASYMMETRICAL DRESS II + TIDESTORE SALE!

Cześć! Dzisiaj prezentuję Wam kolejną moją zdobycz- panterkową sukienkę! Wzór panterkowy od dawna mi się podoba, dlatego coraz to więcej perełek w mojej szafie jest tego motywu. Ostatnio zaopatrzyłam się nawet w genialne body, które zamierzam Wam również pokazać na blogu ale wpierw udam się do krawcowej, żeby zwężyć spódniczkę i wtedy zobaczycie! ;-) Sukienka, którą widzicie pochodzi z sklepu, który znajduje się w TESCO a dokładniej linia ubrań " F&F ". Poprzednia sukienka, którą ukazałam na blogu jako pierwszą ( KLIK ) również pochodzi z tego samego sklepu i też jest asymetryczna ;-) Oczywiście dla własnego komfortu, pod takie krótsze sukienki zakładam jakieś spodenki ;-) 


Sukienka fajnie też wygląda w połączeniu z sliponami, tworzy wtedy taki sportowy look ;-) 







SUKIENKA - F&F
SANDAŁKI-LOVELYWHOLESALE.




8 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz w niej, jednak to nie mój styl :) Zdecydowanie bardziej podobają mi się sandałki :) Pozdrawiam, Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie asymetryczne i dopasowane sukienki u mnie tez nieco podobna w nowym poscie;]

    pozdrawiam natalia z bloga
    www.nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś zajrzała na mój blog :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing look
    http://amandachic.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie ze spodenkami pod spodem czułabym się niekomfortowo :D ale sukienka fajna. byłam ostatnio w tesco takim dużym i badzo się zdziwiłam. nie wiedziałam, że mają tam takie ładne rzeczy :D

    Zaobserwowałam, jeśli możesz prosiłabym o kliknięcie w jeden link w najnowszym poście. Z góry bardzo dziękuję! Miłego dnia :*
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sukience asymetrycznej się nei widzę, wolę bombeczki lub rozkloszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja , taka dziewczęca :),
    zapraszam do siebie http://patricia-place.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)