26 sie 2014

Light beige and black. + NEW IN ROSEGAL.COM

Za oknem znowu ponury, deszczowy, okropny dzień. Sierpień dalej trwa, a ludzie już śmigają po dworze w kurtkach. Wy też czujecie jesień? Najbardziej w jesieni lubię te całe stylizacje - komin, rurki, workery i eko skórki :) 
Po jesieni, nadejdzie dla mnie najgorsza pora roku- zima :( Gdy będziemy musieli ubierać się grubo, najlepsze w zimie jest fakt, że można nosić emu! Jestem totalną zwolenniczką tych bucików! Krótkich, średnich i długich!! ;-)

Chciałam pokazać się Wam w spódniczce rozkloszowanej, ponieważ wiele osób pisało mi, na moim ASK'u że muszę nie korzystnie wyglądać w takiego typu spódniczkach, bo mam nogi jak '' patyczki '' sądzę, że jakbyście widzieli mnie w oto takiej spódniczce zmieniliście by zdanie ;-)
Postaram się jak najszybciej, pokazać się Wam w takiej rozkloszowanej stylizacji ;-)
 Przedsmaczek owej stylizacji : 



KOSZULA- ROSEWHOLESALE KLIK.

__________________________________________________________________


Przechodząc do dzisiejszego posta. 
Outift zwykły,bez wymysłów. 
Jasno beżowy sweterek przeplatany złotą nicią z hashtagiem #LOVE do tego dobrałam czarne legginsy z dodatkami po boku czarnej eko skórki, zwykłą torebka al'a chanelka plus lordsy z ozdobnymi diamencikami. 


 















SWETEREK- SH. 
LEGGINSY- SH.
TOREBKA- CHIŃSKI SKLEPIK.
LORDSY- KIERMASZ- SKLEP.

Na koniec pokażę Wam moje koronkowe cudo od www.rosegal.com 
Troszkę czasu mi zajeło zamówienie, ale w końcu przełamałam się i doszło do zamówienia!
Polecam Wam kobietki ten sklep, obsługa perfekcyjna, stały kontakt z obsługą klienta! ;-) 
Bluzeczka wykonana jest super- nie mam nic jej do zarzucenia :-)



 Bluzeczka pod spodem ma osobno zakładaną bokserkę ;-)


9 komentarzy:

  1. ładne lordsy:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja pasująca do aktualnej pogody ;)
    Obserwuję http://soclothe.blogspot.co.uk/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same legginsy :) Śliczna torebka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne buciki :) I legginsy, takie w moim stylu :D

    Zapraszam do obejrzenia mojego bloga:
    www.xinoue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://aleksandrajemielita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wedding Dresses www.shoponlinedress.com
    http://www.shoponlinedress.com/wedding-dresses-c-1_3.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)