31 sie 2014

White and jeans with holes. + TIDESTORE SNEAKERS S

Witajcie ;-)

Dzisiaj mam dla Was kolejny zestaw na co dzień, zwykły, prosty ale wygodny :)
Jeansy z dziurami, które już poznaliście, do tego koszulka " LADY BANDIT " i nowiutkie buty ♥
Bardzo wygodne, stylowe a do tego w atrakcyjnej cenie! Od razu jak je zobaczyłam to musiałam je kupić! Coraz bardziej przekonuję się do sportowych butów, aczkolwiek muszą one mieć " to coś w sobie " i złote dodatki :-)
Moja kolekcja sneakersów cały czas się powiększa, co pokaże Wam w następnym poście, co prawda są na razie tylko 4 pary, ale nie przestanę na nich, w obserwowanych mam całą ich listę :D 
Zostawiam Was ze zdjęciami, a teraz lecę prasować koszulę na rozpoczęcie roku szkolnego ;-(

Miłego dnia! :*








 Wersja z bluzą oversize.






 KOSZULKA- SINSAY.
BLUZA- ATMOSPHERE.
JEANSY- TALLY WEIJL.
TOREBKA- ALLEGRO.


16 komentarzy:

  1. oo jaka fajna stylówa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sie ubierasz na rozpoczecie roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała koszula+ rurki z zipami i lordsy. albo biała koszula+spódniczka bandażowa z złotym zipem z tyłu+ lordsy :-)

      Usuń
  3. Świetna stylówka, uwielbiam dziurawe spodnie, a Twoje idealnie wyglądają w zestawieniu z resztą. Butki, super!!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:))
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/sheinsidecom-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne są te buty, jeansy też mi się bardzo podobają. Udana stylizacja.

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulki z napisami strasznie lubie a te poszarpane jeansy maja swoj urok;] ogolem wszystko mi sie podoba

    zapraszam w wolnej chwili do siebie http://nattalja.blogspot.com/2014/08/tidestore.html
    bedzie wdzieczna na klikniecie w podklinkowane numerki i napisy "tidestore" :)

    Pozdrawiam Nattalja

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz ;)
    Bluza jest genialna ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. buty sa przecudne!<3 super wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No buciki masz wspaniałe ! :* jak będziesz mieć chwilkę napisz do mnie na priv :) Mam do Ciebie małe pytanko:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna bluuza ! ;) Moze wzajemna obserwacja ? :* http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit doll! I love that sweater!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)