11 wrz 2014

Insta MIX *

Dzisiaj post, w którym pokażę Wam zdjęcia z mojego instagrama. Zdjęcia na owej aplikacji staram się dodawać codziennie, aczkolwiek ostatnio miałam z tym spory problem, ponieważ pierwszy raz nie zrobiłam aktualizacji aby mieć nowszą wersje i zdjęcia które umieszczałam codziennie dodawały się ale znikały po paru godzinach, dopiero dzisiaj postanowiłam sprawdzić nowszą wersję z zaciekawieniem :D i problem zniknął ;) Pogoda stara się jak najbardziej przypomnieć Nam, że mamy już jesień codzienne deszcze, silne wiatry... tęsknię za latem, kiedy narzekaliśmy, że za gorąco... Teraz jest odwrotnie... narzekać narzekamy ale, że za zimno :D Patrząc dzisiaj na pogodę widziałam, że w weekend ma się ocieplić aż do 27°C :DD może uda się Nam wskoczyć jeszcze w letnie ciuszki ;-)

Postyami dnia powrócą od jutra! Niestety przez cały tydzień nie miałam na to sił, gdyż złapało mnie przeziębienie ;-( Ale obiecuje poprawę ;-) A dzisiaj zapraszam do odwiedzin mojego instagrama .

4 komentarze:

  1. Chyba tylko jeszcze ja nie mam insta xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Ci życzę, ja również jestem przeziębiona ;)
    Świetny mix! Uwielbiam instagrama :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix! Uwielbiam instagrama ^^

    Pozdrawiam i zapraszam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)