24 wrz 2014

NEW IN |WINTER JACKET RAMONES

Cześć wszystkim! ;)

Jak tam Wasze zaopatrzenie się w jesienno-zimową garderobę? Ja zamiast zacząć kupować rzeczy potrzebne na aktualną jesień zaczynam od zimy.. Dlatego też dzisiaj jest post o mojej nowości na zimę. Mowa tu o mojej długo poszukiwanej kurtki- typowej ramoneski zimowej.  Zawsze szukając owych kurtek, jak już coś mi wpadło w oko, to nie było mojego rozmiaru albo cena przekraczała 500zł. Poszukiwania kurtki zaczęłam od allegro, szafa, vinted.pl aczkolwiek nic takiego ciekawego nie znalazłam co wywołało by wielki zachwyt! ;) W końcu koleżanka z Niemiec poleciła mi stronę http://tbdress.com wpierw byłam sceptycznie nastawiona do zakupu kurtki przez internet, gdyż ciężko jest mi znaleźć kurtki idealnej na mnie (no chyba, że na dziale dziecięcym :D ) Ale zaryzykowałam! Stwierdziłam " RAZ SIĘ ŻYJĘ " ;D i powiem Wam... że nie żałuję! ;) Za kurtkę zapłaciłam $54,19 po przeliczeniu na polskie jest to 178 zł. Dodatkowo za przesyłkę kurierską DHL dałam $8.00 ;) Nie żałuję wydanej kwoty na zakup tej kurtki ;) Lepiej wydać trochę pieniędzy niż kupić jakiś bubel, który po praniu będzie jak szmata do podłóg. Kurtka jest firmy TOP SHOP, a osobiście posiadałam już wiele ubrań tej firmy i z całego serca polecam! ;) dobrze wykonane ubrania, i śliczne ;)

Rozmiar kurtki zamówiłam S, a przyszła mi XS z czego jestem ogromnie zadowolona ! ;)

Zachęcam wszystkim do kupna ubranek oraz dodatków na tej stronie gdyż świetna jest obsługa ;)

Kurtka-

http://www.tbdress.com/product/Elegant-Euramerican-Style-Slim-Fur-Collar-Short-Thicken-Overcoat-10975621.html

7 komentarzy:

  1. O kurde jakie cudeńko ! <3
    Zapraszam Kochana na konkurs ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/09/rozdanie-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna;))
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no faktycznie bardzo fajna ta kurteczka ;))
    buziaki i zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)