31 paź 2014

MUST HAVE AUTUMN-WINTER 2014/2015

Cześć wszystkim!
Dzisiaj przygotowałam dla Was moją małą listę must have  ze sklepu Tidebuy
Większość z Was słyszała za pewnie o owej stronie, ale w dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać na czym będę się najbardziej skupiać w okresie jesienno-zimowym. 
Zaczynamy! 
Jako " pierwszy rzut " leci odzież wierzchnia!


Teraz obowiązkowo cieplusie sweterki!


1. KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK  7.KLIK 8.KLIK

... coś dla butoholiczek ♥


1. KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK 7.KLIK 8.KLIK

To koniec mojej MUST HAVE list from TIDEBUY.COM  ;)

Zapraszam do odwiedzin tej stronki ;)

a jutro! nowy post z outfi'tem codziennym w roli głównej- kurteczka, którą ostatnio Wam pokazałam ;-)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)