15 lis 2014

My styling on the 18th birthday.

Jakiś czas temu, byliśmy z moim chłopakiem na urodzinach jego kuzynki. Post z outfitem, dopiero teraz i to w warunkach domowych, ponieważ na dworze jest za zimno (dla mnie) żeby wyjść tak ubrana ;)  

Za rajstopami, które widzicie przeszłam dosłownie wszystkie sklepy w moim mieście, wiem, że takich rajstop w sieci jest mnóstwo! Ale gorzej było z czasem, gdyż potrzebowałam je jak najszybciej! Są to moje pierwsze takie rajstopy, zawsze nosiłam zwykłe czarne bądź cieliste, ale to rzadko. Od teraz te rajstopy stały się moimi ulubionymi! Mam w planach większy zakup takowych rajstop z ozdobnymi podwiązkami, kokardkami itp. 

Przejdźmy do sedna. 
Spódniczkę rozkloszowaną z BERSHKA udało mi się kupić na VINTED. za 10zł! Zakup roku! Oczywiście musiałam dać babci, aby ją zwęziła, gdyż spadała całkowicie z mojej talii :( Do tego postanowiłam ubrać czarną bluzeczkę koronkową z wycięciem na plecach kupioną w Niemczech + oczywiście naszyjnik mojego ulubionego, złotego koloru, rajstopy z podwiązkami oraz szpilki. Prosty ottd w moim stylu. 

Teraz zostawiam Was ze zdjęciami autorstwa mojego chłopaka, a ja lecę z nim oglądać film :*

 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna jednak tak bardzo wygnieciona spódnica psuje cały efekt ;)
    mogłaś jak troszkę przeprasować a byłoby o niebo lepiej.

    bluzeczka jest świetna ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. super sliczna spodniczka szok ze kosztowala tylko 10 zl :)
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveawaywygraj-plaszczyk_15.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś ;*
    Wpadaj do mnie na konkurs ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja! Mam nadzieję, że impreza się udała:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądałaś :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)