10 lis 2014

Sweatshirt with flowers.

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was mój dzisiejszy zwyklaczek. Kurtka koloru khaki, czarna bluza z dodatkami w postaci literki " A " i kolorowymi kwiatkami, czarne zwyczajne skinny oraz białe sneakersy. Taki ottd idealnie pasuje na szybkie wyjście, albo na taki dzień jaki mam dzisiaj ja- totalny leń! Najlepiej bym siedziała w domu, i oglądała filmy :D ale niestety musiałam wyjść :(
Teraz już wracam na 100% do Was z postami ;) a nawet pojawi się post z recenzją! ;)
A teraz uciekam oglądać filmy ;D
KURTKA- GEORGE | dział dziecięcy.|
BLUZA- SKLEP W MIEŚCIE.
SPODNIE- DENIM CO.
BUTY- TIDESTORE.COM
Miłego wieczoru! ;)

9 komentarzy:

  1. ja dzisiaj siedze caly dzienw dmu i nic nie robie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;) widze kurtka z działu dziecięcego, sama wiem jak to jest kupowac na dziecięcym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Piękna jest ta bluza ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, bardzo ładna bluza

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka i bluza:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja !


    monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. http://stylebellaxo.blogspot.co.uk/ zapraszam ! :) W nowym poscie do wygrania torebka MK ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)