5 sty 2015

Black, gold and honey timber VOGUE BEANIE

Pierwszy post w nowym roku! Jak każdy w nowym roku stawia sobie jakieś postanowienia czy też wyzwania.. Ja sobie postawiłam parę postanowień, w tym roku chcę bardziej rozwinąć bloga, częstsze posty, konkursy dla moich czytelników oraz.. lepsza jakość zdjęć! Aparat już dzisiaj poszedł w ruch, jak oceniacie efekty? Lepsze niż dotychczas a może bez różnicy? Wszystko da się zmienić, wystarczy, że pogrzebię w aparacie i niczego nie zepsuje :P Beanie, którą dzisiaj Wam przedstawiam szukałam od dawna, lecz do zakupu się wzięłam dopiero miesiąc temu, a czemu? Czasami mam dni w których jestem totalnym leniem, mimo, że uwielbiam zakupy to nie chciało mi się po prostu wziąć kliknąć, zapłacić i gotowe :D Przy okazji kliknęłam dwie dla Siebie i dla siostry. Do czapy postanowiłam ubrać czarne lekko woskowane rurki z zipkami, bluzkę z złotymi dodatkami, oraz niezawodne miodowe timberki! Które na zimę sprawują sie najlepiej, poprzez ocieplany cały środek buty, nawet i wkładkę owe buciki polecam każdemu zmarzluchowi! :-) Mimo, iż jakość ulgeła poprawie moim zdaniem, to i tak muszę troszkę "pogrzebać" w ustawieniach aparatu ;-)













SPODNIE : EURO CENTER.

18 komentarzy:

  1. il giubbino blu è favoloso . complimenti bel look

    OdpowiedzUsuń
  2. You're so pretty! Love your VOGUE hat :)

    http://dresstoimpressibiza.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ile ty masz współprac. :o
    ładnie wyglądasz! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing look, the blue jacket it's too nice :)
    New post in my blog dear
    Kisses

    xx Lisbeth
    novedadesatualcance.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice your MK T-shirt!
    Thank you for your comment on my blog, I'm follow you now, kisses!

    Look what I'm wearing Today!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakość zdjęć jest świetna ;)
    Pięknie wyglądasz! Ładna stylizacja :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Totally love the beanie!! It looks incredible! Now following via GFC!! Let's keep in touch!
    xoxo,
    Brenda
    Live. Laugh. Love & Make Up

    OdpowiedzUsuń
  8. El gorro es precioso y la camiseta me encanta!

    Besos, Emi
    http://www.diseneitorforever.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your Vogue hat and you look so cute in your photos :)
    http://www.mimosasandme.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice outfit! So jealous of that snow!!

    Abigail | Cheers to Now

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia świetne :) ale stania w samej bluzce na śniegu nie zazdroszczę :P
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)