9 lut 2015

Grammy Awards 2015- stylizacje gwiazd- płeć żeńska.

Rozdano Grammy Awards,  uważane za najważniejsze nagrody w amerykańskim przemyśle muzycznym. Na gali pojawiło się mnóstwo znanych i tych mniej znanych gwiazd, które zachwyciły Nas swoją stylizacją na ten dzień. Nie ukrywając, że niektóre osoby widziałam dopiero pierwszy raz- z pewnością spotkałam się z materiałem z daną osobą, ale nie specjalnie mi się spodobał dlatego też może nie pamiętam.

Zaczynamy HOT or NOT.

Pokaz stylizacji zacznę od tych najlepszych " HOT " które mnie osobiście zachwyciły! ;-)


Na pierwszy rzut leci nie zawodna Beyonce w sukni Proenza Schouler, której stylizacja bardzo mi się spodobała! Wygląda w niej jak ' milion dolców' !

fot. East News


Kolejną moją faworytką w tym temacie jest Rita Ora. Wygląda olśniewająco!

fot. East News

Kim Kardashian w sukni Jean Paul Gaultier, która zachwyca wszystkich każdym zdjęciem na swoim instagramie. Co myślicie o stylizacji, w której pokazała się na gali rozdania nagród? Moim zdaniem, wyeksponowała to co zawsze eksponuje :D Kolejnym plusem jest aktualna zmiana fryzury na krótsze.


 fot. East News

 Ariana Grande w sukni Atelier Versace. Młoda, zdolna wokalistka równie bardzo dobrze dobrała suknie na tę okazję, fryzura wszystkim, którzy kojarzą Ariane jest bardzo dobrze znana ;-)

fot. East News

 Paris Hilton o której już dawno nie słyszałam, również pojawiła sie na gali, i pozytywnie Mnie zaskoczyła swoim wyborem stylizacji.

fot. East News

  Ciara

 fot. East News

 Nicole Kidman w sukni Prabal Gurung

  fot. East News


 Taylor Swift w sukni Elie Saab

  fot. East News


 Chrissy Teigen w sukni Gucci


  fot. East News

 Gwen Stefani w projekcie Atelier Versace

  fot. East News


To teraz przejdzmy do gwiazd, które nie zachwyciły mnie swoimi kreacjami. 

 
 Joy Villa

  fot. East News

 Jane Fonda

  fot. East News

 Miley Cyrus w sukni Alexandre Vauthier - gdyby nie te wycięcia, suknia byłaby całkiem okej!

fot. East News


 Maddie Ziegler i Sia- ciągle zaskakująca Sia..

 fot. East News


 Iggy Azalea w sukni Armani Prive

  fot. East News


 Lady Gaga i Tony Bennett



fot. East News

 
 Charli XCX w projekcie Moschino

fot. East News

 Dave Grohl i Jordyn Blum

 
 Rihanna w sukni Giambattista Valli

 fot. East News

 Katy Perry w sukni Zuhair Murad-  fryzura oraz makijaż jak najbardziej na PLUS!

for. East News

 Meghan Trainor

 fot. East News


 Nicki Minaj w sukni Tom Ford

 fot. East News

 Helen Lasichanh i Pharrell Williams-  Mnie osobiście jej " kreacja " kojarzy mi się z torem wyścigowym :D

fot. East News

 Annie Lennox

 fot. East News

 Jessie J w sukni Ralph & Russo


 fot. East News

 Kat Graham w sukni Yanina couture

 fot. East News


 Madonna w Givenchy haute couture

 fot. East News

 Kelly Osbourne

 fot. East News

 Giuliana Rancic

 fot. East News

 Bonnie McKee

 fot. East News

 Anna Kendrick

fot. East News


 

 To już koniec! Wiadomo, że każdemu się podoba co innego, nie musi się wszystkim podobać to co mi. Powyżej umieściłam kategoriami HOT or NOT stylizacje, które ja osobiście tak przypisałam do jednej z dwóch kategorii. 

 
Powtórkę "Na żywo z czerwonego dywanu" Grammy możecie obejrzeć dzisiaj na antenie E! Entertainment Television



3 komentarze:

  1. Co niektóre są faktycznie piękne :) Zapraszam Cię na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Katy Perry i Paris Hilton moim zdaniem świetnie wypadły! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)