16 lut 2015

tulle love

Dzisiaj post z moją nową miłością, mianowicie mowa tu o pięknej, tiulowej, rozkloszowanej sukience z dodatkiem haftu oraz ozdobnych perełek w talii, którą zdecydowanie założę na Komunię Świętą mojej siostry w maju ( o ile będzie ciepło! :D ) Takowej sukienki brakowało w mojej szafie, dlatego, zaczęłam poszukiwania tiulowej sukienki, która będzie doskonale przylegać do mojej talii. Na przeróżnych stronach znalazłam równie piękne sukienki co ta, lecz niestety wymiarowo nie pasowały - przeważnie przy każdej sukience wymiary były takowe : talia - 66/ 70. A ja taki leń, muszę mieć wszystko na gotowe, nie przeszło mi nawet przez myśl, żeby kupić którąś sukienkę z takimi wymiarami w talii i pójść po prostu do krawcowej żeby ją zwęzić.. a gdzie ja bym poszła do krawcowej :D 

Na stronie http://www.yesstyle.com właśnie znalazłam tą sukienkę, od razu wpadła mi w oko i postanowiłam ją kupić ! oczywiście wpierw patrząc na wymiary, które mnie zszokowały! :D Sukienka, którą widzicie dzisiaj ma 60cm w talii, a ja mam 59 i moim zdaniem jest idealnie dopasowana ;-) Tiulowa nowość jest w dwóch kolorach : cała w bieli, oraz biel z dodatkiem beżu, aczkolwiek w rzeczywistości ten beż wpada w taki al'a łosoś. Górna część sukienki jest wyszyta pięknym haftem, w biuście sukieneczka posiada gąbeczki, dzięki czemu lepiej dopasowuje sie do naszego biustu, Sukienkę polecam na biust o " mniejszych " rozmiarach, gdyż jest to rozmiar ONE SIZE to sukienka w biuście ma 68-82cm na mój biust idealnie pasuje! W talii sukienka posiada malutkie perełki, które dodają urokowi sukience! Dół jest cały obszyty tiulem. 

Tę sukienkę na pewno ubiorę na komunię w maju, albo na chrzciny ;-) 















4 komentarze:

  1. Ojeju, jaka śliczna! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie niestety okropna... jak chińska sukienka właśnie na komunię, ale swoją:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)