2 kwi 2015

Nowośći

Cześć! 

Wracam ponownie do blogowania ! Mała przerwa spowodowana brakiem czasu- kursy, referaty i te sprawy.
Pogoda za oknem przypomina bardziej zimę, niż aktualną porę roku- wiosnę, ale cóż zrobić.. piękną zimę mamy tej wiosny czyż nie? :D 
Dzisiaj zdjęcia z serii #selfie. Jutro będzie post ze stylizacją na dworze, gdyż dzisiaj nie ruszamy się z domu chłopakiem bo pogoda jest straszna! :( 

Sweterek który widzicie zamówiłam bez zastanowienia się! jest cudowny! uwielbiam wszelkie dodatki na ciuszkach typu ćwieki, perełki, kokardki, cyrkonie, ćwieki i tp. po prostu uwielbiam " świecidełka " :D 







sweterek-  KLIK.


Podczas składania zamówienia zauważyłam, że jest kategoria z ciuszkami dziecięcymi. Od jakiegoś czasu szukałam spiochów, z imitacją garnituru.. wszędzie szukałam allegro, szafka, olx.. po prostu wszędzie! Jak już znalazłam to albo za mały rozmiar- albo za duży! z pomocą przyszłą mi ta strona! ♥ No i nie mogło się obejść bez usłyszenia młodszej siostry " ja to chcę, ja to chcę!! "i tupania :D Spódniczka również się znalazła tiulowa! ;-) 



Spioszki - KLIK. 
 

Spódniczka - KLIK. 

A jutro badz pojutrze obiecuje, że pojawi się post z sweterkiem na dworze! ;-)
 

5 komentarzy:

  1. Wspaniale, że wróciłaś!
    Ubranka dla dzieci są cudowne i ta bluzka również <3

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny ten sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ta spodniczka siostry. :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)