13 kwi 2015

Wiosennie- miętowy sweterek z ćwiekami

Cześć wszystkim! 
Na dworze znowu deszcz.. :(  Dzisiaj przychodzę do Was z wiosennym pościakiem. Moja szafa powoli wypełnia się samymi kolorami! Gdyż wiosna według mnie to pora kolorów tak samo jak i lato! W dzisiejszym seciku możecie zobaczyć moje dwie nowości jakimi są sweterek oraz spodnie. Sweterek cudowny kolorek miętowy do złote ćwieki na ramieniu jest idealny do każdego outfitu, od razu jak go zobaczyłam podczas robienia zakupów wiedziałam, że będzie on mój!! Na początku set miał być całkowicie inny, ale z racji, iż zapomniałam spódniczki wziąć z domu jestem zmuszona dodać połączenie owego sweterka ze spodniami ;-)
Sweterek widziałam już u innych blogerek, które również go polecają, i doczytałam na kliku blogach, że sweterek jest oversize ; możecie zobaczyć jak wygląda ten sweterek na Mnie- noszę rozmiar XS/S i sądzę, że nie wygląda on tak strasznie jak inne moje dotychczas oversizy. Gdyż miałam w szafie taki jeden oversize pudrowy ale musiałam się go pozbyć, bo strasznie odstawał, wisiał.. nie wyglądał ładnie na moim drobnym ciele : D 
Co do zdjęć.. Są one już lepszej jakości niż ostatnio aparat ładował się całe dwa dni, aby baterie mi się jakimś cudem nie rozładowały. :-)

SPODNIE - http://www.lovelywholesale.com/goods.php?id=120288














My wonderful new <3!







I present to you my lovely dress! with additions lace on the bodice! is beautiful! perfect for any occasion! <3 I would recommend to everyone!

The quality of the dress is great! 


When I placed my order I could not wait to have this dress already with Him in the house <3 because it is wonderful! in the end you with DHL delivered it to me in a few days! Shipping very fast, and I am grateful to the company rosewholesale! <3
Recommend any woman! dress is perfect!

 This dress every woman should have in her closet! on a perfect evening, date, dinners, weddings, communions .. or even every day! is perfect! I sincerely recommend to everyone! The quality of extra !!


this beautiful dress you buy a really very low price here ->

http://www.rosewholesale.com/cheapest/elegant-jewel-neck-short-sleeve-326544.html


































8 komentarzy:

  1. U mnie teraz pada, a mialam isc do fryzjera.. eh.:/ super wygladasz!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice look! The biker is amazing :)
    New post darling
    Kisses

    xx Lisbeth
    http://novedadesatualcance.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka .. mój ulubiony kolorek <3
    Zazdroszczę figury hehe :pp
    Może wspólna obserwacja ?? Ja już to zrobiłam
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja na co dzien :D lubie takie zwyklaki a sukieneczka piekna szkoda ze duza !! obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja <3 sweterek jest na prawdę świetny, uwielbiamy takie ;) spodnie też przypadły nam bardzo do gustu ;)

    ps. Obserwujemy i liczymy na rewanżyk ;* Buziakii ;* czekamy na kolejny post! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny sweterek! uwielbiam pastelowe kolory na wiosnę :) ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)