1 maj 2015

Czarna spódniczka

Styli z weekendu ;-) 
Beżowy sweterek z dodatkiem kokardek oraz perełek, czarna spódniczka lekko rozkloszowana, ramoneska oraz rajstopy w wzory. Prosto- czyli tak jak lubię ;-) 
Jestem pewna, że będzie wiele komentarzy dotyczących rajstop- niektórzy tego typu rajstopy uważają za - kontrowersyjne! Ja natomiast czuję się o wiele lepiej w takim typie rajstop niż w tych zwykłych cielistych, czy czarnych. Lubię zdobienia na każdym ciuszku i tutaj też na rajstopach ;-) Każdy ma swój styl, wiem, że nie każdemu może sie to spodobać ale pomyślmy.. gdybyśmy wszyscy to samo lubili to byłoby nudno i pełno " kopii ". 
No i takim oto sposobem mamy już MAJ! Życzę wszystkim fajnej majówki! ;-) Ja na szczęście mam wolne ;-)
Bez zbędnego pisania zostawiam Was z zdjęciami  :D

RAMONESKA - H&M / DZIAŁ DZIECIĘCY
SPÓDNICZKA- NN.
SWETEREK-  KLIK.
PASEK - KLIK.












Oraz " przed premierowo " pokaże Wam moją sukienkę na komunię siostry :)
jest piękna! szczerze, bałam się kupując lecz zaryzykowałam i jestem zadowolona z zakupu! ♥
Planowany post z tą sukienką w poniedziałek po Komunii! :)
Polecam każdemu! sukienka piękna!!!!


KLIK : ROSEWHOLESALE

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te rajstopy :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja super, zrezygnowałabym tylko tutaj z paska :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładną masz tą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne rajstopki:) Pozdrawiam

    www.honatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)