24 cze 2015

MINT SHORTS AND WHITE TANK TOP

Przychodzę do Was z małym, szybkim postem :D
Pogoda za bardzo nas nie rozpieszcza, ale mam nadzieje, że uda mi się w piątek ( podobno ma być ciepło) zrobić zdjęcia tej stylówki ;-) 

Koronkowe spodenki, w których się zakochałam z dwa lata temu? :D
Mimo wszystko, czas w którym " królowały" nie ważny, ale jestem zauroczona każdymi spodenkami, które mają dodatek koronki. W swojej szafie mam już parę spodenek koronkowych, i nadal kupuje (to już choroba :D )

Tym razem zaopatrzyłam się w miętowe spodenki z piękną " wstążeczką " które zamierzam połączyć tak jak widzicie na zdjęciu poniższym z białym tank topem, który po bokach ma rozcięcia a z tyłu posiada zip na całej długości. Do tego białe sandałki, i możemy wyruszać w miasto :-)
Prosto czyl tak jak lubię, bez zbędnej kombinacji. Mam nadzieję, że w ty tygodniu uda mi się wyjść na zdjęcia w takim stroju ;-)




16 komentarzy:

  1. Śliiiiczne! idealne na letnie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez je mam :)
    co do spodenek o ktore pytalas u mnie o wymiary, nie maja one gumy tylko zamek , material sie nie rozciaga ja wzielam M nosze je na biodrach nie w pasie. Pas 76, biodra 90

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny top!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam miętowy kolorek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)