2 lip 2015

MIĘTOWE KORONKOWE SPODENKI & BIAŁY TANK TOP

W końcu słońce- lato! ;-) 
Więc korzystając z pogody oraz urlopu wskoczyłam dzisiaj w outfit, który możecie zobaczyć w poprzednim poście w zapowiedzi.( klik.)

Spodenki są cudowne! Ja wybrałam najmniejszy rozmiar czyli - S ogólnie noszę XXS/XS ale niestety nie mogłam się oprzeć tym spodenkom więc kupiłam. Wiedziałam, że będą troszkę luźne dla Mnie ale mi to w głównej mierze nie przeszkadza ;-) Do spodenek zdecydowałam się założyć biały tank top z wycięciami oraz zipem na całej długości z tyłu, jest ciepło więc można sobie pozwolić na odkrycie troszkę ciałka :D

Miłych wakacji! ;*

 SPODENKI- KLIK.
TANK TOP- KLIK.














15 komentarzy:

  1. śliczne spodenki !
    ależ Ty szczuplutka

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki mają cudny kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji ! Masz idealną figurę ;)
    bluemuffins&roses

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam te szorty!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/pasiaste-ogrodniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wspaniały ootd!
    A ty wyglądasz wspaniale. Masz idealną figurę *o*

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super look i figurka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne spodenki i top:) pierwsze słyszę o tym sklepie internetowym:) poklikałam w linki będę mega wdzięczna jak klikniesz też u mnie:* P
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie;)) Musisz lekko zwęzić te szorty i bd ok :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka jestes szczupla! slicznie:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja!;)szorty super !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)