18 lip 2015

SZARY KOMBINEZON Z KORONKĄ

Dzisiaj wracam z nowym postem w roli głównej - nowy wyczekany kombinezon z dodatkiem koronki na ramionach. Zdjęć realnych na stronie nie było, a z racji iż, jestem leniwcem nie chciało mi się pisać do obsługi sklepu w celu realnych zdjęć to zaryzykowałam.. i nie żałuję! ;-) Obawiałam się, że otworzę paczkę a w niej jakiś bubel a jednak pozytywnie byłam zaskoczona. Materiał jest bardzo miły w dotyku, nawet powiem, że ma troszkę bawełny- jest to mieszanina materiałów ale bawełna w jakiejś ilości jest. W talii znajduje się gumka, która idealnie dopasowuję się do naszej talii, ja akurat mam 62cm i moim zdaniem leży na mnie kombinezon idealnie! Szary kombinezon z dodatkiem koronki- koronka na ramionach wygląda uroczo! Według mnie koronka w każdej kwestii dodaje takiego uroku (oprócz tych ,, modnych ''jeansowych spodni z koronką na nogawkach- not!) Aktualnie pogoda nas rozpieszcza- 30+ stopni? czemu nie! Trzeba korzystać i jak najczęściej odsłaniać ciałko! ;-) Co do zdjęć.. na szczęście zdążyliśmy przed ulewą :( wiatr przeszkadzał mi w zdjęciach, gdyż włosy ciągle na twarz padały :D Zostawiam Was z zdjęciami.

Ps. Wybaczcie tą ciągłą rekę przy twarzy ale wiatr szalał  :D


KOMBINEZON - KLIK.
TOREBKA- H&M

 









7 komentarzy:

  1. Ciekawy kombinezon :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha jak worek na smieci

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest, kliknęłam
    klikniesz u mnie w link do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your jumpsuit, i love your bag, you can see more jumpsuit here>>http://www.tbdress.com/Cheap-Jumpsuits-100535/, see more bags here>>http://www.tbdress.com/Cheap-Bags-100542/. If you are a mobile customer, you can click here>>m.tbdress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)