6 sie 2015

KOMBINEZON W AZTECKIE WZORY

Kolejny post, kolejny kombinezon! Wpadłam chyba w uzależnienie od kombinezonów :D Nie mogę przejść obojętnie obok kombinezonów, gdyż idealnie sprawdzają się w każdej sytuacji! Nie mamy czasu, nie wiemy jaką koszulkę dobrać do spodenek? Wybieramy kombinezon i omijamy taki kłopot a zaoszczędzimy na tym czas. Kombinezon, który dzisiaj widzicie spodobał mi się już jakiś czas temu, lecz bałam się, że będzie za duży w talii ( na stronie podane są wymiary : talia - 86 ) ale na szczęście w talii jest sznurek do regulacji! I powiem Wam szczerze, że moim zdaniem będzie dobry na każdą figurę! I co najważniejsze jak ktoś ma wymiary w talii podobne do moich, to nie musicie się bać, że jak zaciągniecie gumkę tak mocno, że będzie odstawać, marszczyć się czy cokolwiek co możecie zobaczyć dzisiaj na zdjęciach poniżej. A teraz lęcę korzystać z pięknej pogody! ;-) do zobaczyska! :*


KOMBINEZON - KLIK.






 

2 komentarze:

  1. Wspaniały kommbinezon i cudowne zdjęcia!
    Muszę chyba zaopatrzyć sie w jakiś!

    http://bemolie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten kombinezon, chciałabym właśnie taki gdzieś upolować, bo do tej pory wszystkie co przymierzałam były za duże..
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)