30 sty 2016

CZARNA PARKA I KOSZULA W KRATĘ

Dzisiaj mam dla Was kolejny zwyklaczek. Czarna parka ze złotymi zipami oraz pikowanymi dodatkami, do tego koszula w kratę i woskowane spodnie... co do butów- buty mało widoczne, ze względu na brak odpowiedniego obuwia :D W planach miałam kupno botków na platformie ale nigdzie nie mogłam dostać mojego rozmiaru, wszędzie były... ale niestety za duże, także zastąpiłam mój dzisiejszy outfit zwykłymi botkami z Niemieckiego sklepu Jennifer. Kurtka jest moją nowością w szafie! Jest idealna! Długo szukałam czarnej parki stacjonarnie, w Bershce są mega fajne i to nawet aktualnie na promocji ale wszystko na Mnie za duże, więc byłam zmuszona kupić online... i powiem Wam.. że jestem zadowolona! Kurtka co prawda nie posiada w środku żadnego ocieplenia, jest tylko na podszewce ale mi to akurat teraz nie przeszkadza bo mamy dodatnią temperaturę na szczęście! Zdjęcia jasne bo zapomniałam wyłączyć lampę błyskową... cóż.. człowiek uczy sie na błędach! z czasem zdjęcia będą o wiele lepszej jakości! postaram się! :-)))) 


 Następny post przewiduje w Pastelowych odcieniach z parką, która jest wszystkim bardzo dobrze znana!


KURTKA - KLIK
SPODNIE - PULL&BEAR
KOSZULA- GEORGE







 


11 komentarzy:

  1. ladna koszula:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula ! ;)
    blog dodany do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne zdjecia,

    zapraszam do siebie ;)
    Wlasnie zaczynam i znajdziesz u mnie wszystko, o czym my kobietki kochamy ! :*
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialną masz kurteczkę. Ślicznie wyglądasz. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kraciaste koszule, szczególnie w takiej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka ładna, ale ta ombra wygląda troszkę jak zwykły odrost ;< Ale to przez tą lampę tak wygląda ;-) Wolałam Cię w ciemnych ;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszula :)
    wbij również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się kurtka podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)