21 lut 2016

RÓŻOWA PARKA


Znowu powróciła zima, a zapowiadała się taka piękna wczesna wiosna miejmy nadzieje, że na krótko śnieg u Nas zagości, przeglądając zdjęcia w spodenkach, z odkrytym brzuchem, aż tęskni się za ciepłem! Dzisiaj post w roli głównej z różową wszystkim znaną parką, która robi szał na wszystkich blogach. Do kurtki ubrałam sweterek z panterkowym motywem oraz emu w odcieniu pudrowego różu. Ostatnio bardzo spodobała mi się taka kolorystyka pastelowa! Powoli, zabieram się do zaopatrzenia szafy w same pastelowe kolorki na okres wiosenno-letni. Bez zbędnego zanudzania, zostawiam Was ze zdjęciami ! ;-)

Jeśli ma ktoś do czynienia z aparatami firmy CASIO to proszę o wiadomość ;-)












KURTKA - SHEINSIDE.
SPODNIE - PULL&BEAR
SWETEREK- KAPPAHL KIDS.

13 komentarzy:

  1. Świetna jest ta parka! :)) Mam taką samą lecz w kolorze bordowym i miętowym i miętową sprzedaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na odpowiedz od firmy, gdyż to sponsor wybierał zwycięzce. O wynikach powiadomię w osobnym poście.

      Usuń
  3. Jaki słodki look! Bardzo fajna kurtka:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie kolor tej kurteczki
    Obserwuje http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te różowe parki :) Jednak teraz postawiłam na różowy bomber, bo mam nadzieję wkrótce nadejdzie wiosna :))

    www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. pudrowy róż jest najcudowniejszy <3

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor tej parki :) kiedyś miałam kupic podobna :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)