18 kwi 2016

BOMBERKA H&M & RÓŻ

Cześć! W końcu wzięłam się za Siebie, spięłam się i przygotowałam post. Co prawda, nie jestem w pełni zadowolona, ponieważ buty miały być całkowicie inne w pudrowym kolorze ale jeszcze ich nie dostałam, więc postawiłam na nike airmax'y. 

Taki jasniutki, pudrowy róż bardzo przypadł mi do gustu, wszelkie pudrowe kolory zawładną moją szafą na zbliżający się okres letni :) 














KURTKA - H&M ( podobną kupicie tutaj - KLIK )
BLUZKA - H&M 
SPODNIE - TALLY WEIJL
TOREBKA - KLIK
BUTY- NIKE AIR MAX




Ponadto zapraszam wszystkich na konkurs, w poprzednim poście! ;-)


5 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, bo taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taka sama :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) ! tak uroczo , różowo :) Fajnie tu u ciebie na blogu obserwujemy i zapraszamy do siebie :* http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)