10 wrz 2016

SUKIENKA KORONKOWA W STYLU #BOHO

W końcu mam odblokowanego bloggera! Czy tylko ja mam ostatnio takiego pecha? wszystko mi blokują.. bloggera, instagrama, fejsa a nawet snapa! Na szczęscie wszystko się wyjaśniło i odblokowali mi blogspot.
Zdjęcia zrobiłam już dawno jakoś parę dni przed nieszczęsnym banem. Przez ten czas zrozumiałam, że robię to co lubię- a to jest najważniejsze! Nie zamierzam porzucić blogowania, mimo, że do blogerki mi jest daleko.. będę się starać, żeby było coraz lepiej! Wszelkie hejty omijam szerokim łukiem i się nie poddaję! Najważniejsze- DĄŻYĆ DO CELU MIMO WSZYSTKICH PRZESZKÓD! 

Sukienka jest w stylu BOHO jest lekka, zwiewna i bardzo stylowa. Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie fakt, że pod sukienkę musimy założyć jakieś spodenki bo sukienka prześwituje. Ja sobie radzę z białymi koronkowymi spodenkami i jest okej.


Teraz mama nową wizję! :D Sukienka świetnie by wyglądała w połączeniu z brązem, karmelem! ACH ♥





DRESS- @ 
ESPADRYLE - LABOTTI.PL

Nowości, które niebawem będą na blogu ♥

Bluza w tłoczone kwiaty - 





Spodnie - 





 Kurtka pikowana ♥ jestem w niej zakochana! na pewno zobaczycie stylówki w tej kurtce. Wziełam rozmiar najmniejszy jaki jest - M. i jest jak XS. 




Torebka + kosmetyczka- mega pojemna ! 






Buty ♥ 



Czapka - 



Buty męskie - 





TWINKLEDEALS !

 Kupiłam na tej stronie głównie produkty do makijażu

Fajne gadżety do nakładania fluidu, kremów BB. 




 


Brelok do torebki - mega słodki ♥

  


' Jajeczka ' gąbeczki do makijażu. Dopiero co się ' uczę ' ich używać, pózniej przerzucam się na BBlender. 



  




Pędzle - sztosy! ♥ miłe w dotyku, mięciutkie! Polecam! Sama mam już dwa zestawy ♥

KLIK

  

 

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)