22 cze 2017

WISHLIST ROSEGAL, - PLAID SHIRT DRESS

Hej kochani! Sklep o którym dzisiaj mowa, pewnie większość z Was kojarzy, a może i jesteście stałymi klientkami? Osobiscie dobrze znam tą stronę, odkryłam ją ponad 3 lata temu, z każdego zamówienia jestem zawsze zadowolona więc czemu nie kontynuować zakupów na tej stronce? ;-) 
Od jakiegoś czasu po głowie chodzi mi sukienka w kratę plaid dress shirt

Dlatego dzisiaj pokaże Wam moje faworyty w tej kwestii. 



 Lace Up Plaid Buttoned Shirt Dress - DEEP RED S

 KLIK


 Buttoned Plaid Flannel Shirt Dress - RED S

 KLIK















Drawstring Plaid Button Up Mini Checked Shirt Dress - RED 2XL 

 KLIK























Flannel Check Belted Shirt Dress - WHITE/BLACK S

KLIK




Plunge Plaid Shirt Dress - RED 3XL

KLIK





Plaid Long Sleeve Button Up Shirt Dress - RED XL


KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;-)

Jeśli blog Ci się spodobał- zaobserwuj ;)